d15dc664c427ebf007e39873387c900fe1a60354

Της Καρδιάς Μου Το Γραμμένο Παντελής Παντελίδης Of My Heart The Written Pantelis Pantelidis

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Της Καρδιάς Μου Το Γραμμένο Παντελής Παντελίδης Of My Heart The Written Pantelis Pantelidis



Της Καρδιάς Μου Το Γραμμένο | Παντελής Παντελίδης

Μη μου λέτε, δεν αξίζει
Αυτή διάλεξε η καρδιά μου

Μη μου λέτε πως δεν κάνει
Μόνο αυτή θέλω κοντά μου

Τι σας νοιάζει ποιον πειράζει
Ίσως κάνει κάποια λάθη
Μα ίσως να με δοκιμάζει
Την καρδιά μου για να μάθει

Κάνει λάθη για να μάθει
Της καρδιάς μου το γραμμένο
Τι να πω τι περιμένω
Τριαντάφυλλο μ’ αγκάθι

Κάνει λάθη για να μάθει
Της καρδιάς μου το γραμμένο
Τι να πω τι περιμένω
Βάσανο μου, πληγωμένο
Να μη σε δω, μαραμένο

Μη μου λέτε, δεν αξίζει
Αυτή διάλεξε η καρδιά μου

Μη μου λέτε, πως δεν κάνει
Μόνο αυτή θέλω κοντά μου

Τι σας νοιάζει ποιον πειράζει
Ίσως κάνει τα δικά της
Μα ίσως να με δοκιμάζει
Πριν με βάλει στην καρδιά της

Κάνει λάθη για να μάθει
Της καρδιάς μου το γραμμένο
Τι να πω τι περιμένω
Τριαντάφυλλο μ’ αγκάθι

Κάνει λάθη για να μάθει
Της καρδιάς μου το γραμμένο
Τι να πω, τι περιμένω
Βάσανο μου, πληγωμένο
Να μη σε δω μαραμένο

Do not tell me, not worth
This picked my heart

Do not tell me that does
Only this I close my

What do you care what matter
Maybe make some mistakes
But perhaps with tastes
My heart to know

Make mistakes to learn
My heart the written
What can I say what I expect
Rose with thorn

Make mistakes to learn
My heart the written
What can I say what I expect
my suffering, wounded
Do not see you, withered

Do not tell me, not worth
This picked my heart

Do not tell me, how does
Only this I close my

What do you care what matter
Maybe she does her
But perhaps with tastes
Before he puts me in the heart of

Make mistakes to learn
My heart the written
What can I say what I expect
Rose with thorn

Make mistakes to learn
My heart the written
Say what you expect
my suffering, wounded
Do not see you withered

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου